Tuesday, August 16, 2011

aku setia..

cinte.. ia lahir dari hati.. bukan dari kaki.. hati juge bermaharajalela di sebalik tubuh kita..dia mengawal akal fikiran, perbuatan dan perasaan.. org kate, kalu ikut hati, mati.. tp, kalu kite x ikut hati, mcm mne lak kte ley ikut perasaan..? perasaan cinte? kasih sayang? semua nya dtg dari hati kn.. aku b'tindak, mengikut hati.. same gak kalu org da jatuh hati kat aku.. i mean.. selain wawi.. ermm.. aku x akan terime org tu.. melainkan, wawi sudah pergi meninggal kan ku.. aku sudah lame mengenali wawi.. jadi, aku percaya kan dia.. aku juga m'harap dia percaya kan ku.. setiap hari aku berkelakuan x sepatut nye kepada dye.. tp aku nak dye paham.. SPM x lame lagi.. aku kene study.. aku kene sahut cabaran ckgu.. pernah jugak org ckp..  x yah r blaja terok2 sgt.. tp aku len... aku x sepandai itu.. semua result aku da drop.. x kan la wawi sanggup x bg aku blaja.. ye.. aku tawu ape perasaan dye bile aku jarang contact dye.. dye x pernah mara aku study.. tp, dye rase t'kilan.. mungkin dye fikir aku x penting kan dye? mungkin jugak aku da bosan dgn dye..? sekarang aku mule susun jadual.. dan jadual tu, x de langsung waktu untuk wawi.. tp aku nak buat mcm mne.. aku mintak dye paham aku.. lagi 3 bulan je.. bukan nye lame pown.. ermm.. aku syg kan dye.. setiap hari aku susah nk tdo sbb aku x dgr suara dye.. aku sentiase rase serba salah.. sbb aku buat dye mcm tu.. dye selalu kate kan yg aku da berubah.. tp.. aku nk dye paham.. aku brubah untuk blaja.. bukan cari cinte lain.. aku harap kan satu je drpd nye.. tlg paham aku.. itu sahaje.. aku tawu.. dye sunyi.. aku tawu dye merindui aku.. tp..? ape yg harus aku lakukan..? adoi.. setiap hari aku tidur lewat bile b'sembang dgn wawi mlm2.. dan. setiap hari jugak lah aku tdo dlm kelas.. mcm mne aku nk focus kalu air liur basi meleleh smp. basah buku..? ermm.. aku setie pada dye.. cukop la satu.. sbb hati aku ade satu.. dan.. hati itu pada dye.. percaya padaku..

No comments: