Tuesday, August 16, 2011

crite & kasut


.. mlm td aku stdy ckt.. x byk.. sbb mood x dtg.. ermm.. pastu aku wat vdeo.. khas utk wawi..  adoi.. mcm mne ni ek.. ayat dlm tu jiwang jiweng kowt.. hehe..
video

dan mlm td gak aku upload kat dlm fb… aku  2gu wawi on9.. tp x kn la dye nk on9 kul 1 pg.. ermm.. mlm td.. sementare 2gu publish vdeo.. aku tgk cte 3,2,1 cinte.. hehe.. best dowh..!! aku ske.. ermm.. aku ske tgk mcm2 crite.. antare nye crite tentang cinte mcm lagenda budak setan.. ermm.. crite katon mcm lion king.. crite adventure mcm harry potter @ transformers.. crite korea mcm  baby and me.. crite2 sedey mcm crite doremifasolasido (korea jugak).. crite ganas2 mcm crite KL gangster.. ermm.. ganas ke.?? Crite lawak mcm crite poul.. crite industan mcm crite mujse doste karoge.. dan.. byk ag..!!  yg aku x ske tgk, crite mcm bohsia.. remp-it.. cite tu sume mcm m’jatuh kan maruah pmpn.. aku rase malu kalu aku tgk cite tu.. ag satu.. aku x ske tgk crite yg bersiri.. keculi crite korea satu ni.. the sad sonata.. seedy beb..!! aku penah tggl  2-3 episod je.. ermm.. sedey beb..!! crite tu da lame da.. mase tu aku sklh rendah.. ermm.. skrg.. aku da start menabung.. untuk ape..?? untuk beli keperluan aku la.. x kan la asyik nk mintak mak bapak je.. ermm.. ye r.. kalu nk mintak tu mmg patut.. tp aku ni jenis yg slalu mintak bende yg bukan.. mcm punching bag.. pedang.. handbag.. padahal handbag da ade 6 dah.. so.. that’s why la aku simpan duet.. aku nk beli.. bende ape pony g aku ske.. mmg la org ckp.. kalu x gune benda alah mrepek tu.. m’bazir nme nye.. tp.. ini untuk aku gak.. mcm contoh.. aku nk beli kasut jalan.. mak aku ckp, x yh beli.. sbb kasut len ade.. tp, penah x korg t’fikir.. kalu pakai kasut yg still nmpk kaki.. aurat kan..?? aku pernah bace buku.. antare org yg x diterime doanye adalah org yg x menutup aurat.. tp kasut yg aku pilih ni.. bukan mcm kasut biase.. hehe.. aku pilih kasut yg style..!! tumet tinggi..! mcm boot.. 

tp x de la panjang sgt.. smp buku lali je.. ermm.. aku nk beli kasut tu melalui on9.. hehe.. walaupown x penah beli melalui on9.. tp aku akan wat gak.. ye la.. mne x nye.. murah kowt!! Erm.. aku beli kat kawan kakyu.. nme dye kak salha.. dye ni tinggal dekat je dgn umah aku.. hehe.. aku rase x yh post kowt.. aku amek sendri kat umah dye r.. hehe.. senang ckt.. boley try.. kalu x muat, ley tuka.. huhu..aku tgk kasut ni kat kedai.. rm300..! tp kat on9..? ermm.. haha.. ok.. that's all..!!

No comments: