Thursday, January 27, 2011

hari yg agak penat..

 pg td aku bgn, nk dkt kul 7.. aku tgk ncet ksygn aku x de.."patut la aku bgn lambt..!"
aku tgk, ncet aku maty.. "abeh betri rupe nye.. ish tala.. aku mnd cpt2.. n ciap cpt2.. da r sklh 2 sklh yg paling cemerlang d kalangan sklh yg ade.. kne smp n brato kul 7.10.. gle r.. taon lepas, kul 7.10 aku bawu pakai stoken.. tp taon akhir kat sklh ni r ckgu2 wat hal..nk wat cam ne.. trime je la..
hari ni kat sklh ade merentas desa.. penat aku lari.. tp dpt no yg byk angke.. adoi.. tyme aku lari.. aku rase pening pale.. tp lari gk utk nyumbang kan mte untuk rumah sukan yg t'syg.. haha.. aku igt nk lari tggl kan te'a.. tp tyme nk smp.. nk nek bukit kat sklh, bwu ley pecut dye.. hehe.. x ley belah.. tyme aku lari.. kaki aku ttbe lak sakt.. adoi.. kne la jln je.. tp, sakit x sakit peduli hapo aku.. g je la lari 2..smp sklh, aku rest jap..nk taw x.. smlm, aku tlg wat no. rumah sukan utk lekat kn kat bju ari ni.. mule, aku cop no. "128".. no. 2 klaka bg aku..no. 2 gak, hanye aku dan "c dye" je yg phm.. tp, ari bawu aku taw,yg no. 2, untuk form 1,2, n 3.. adoi,.. aku amek no. yg agak CANTEK! "002".. hahaha.. konon nye nk dpt no. 2 r.. last2 x pown.. solah amek no. "001" n nadia amek no. "003".. aku tgh.. tyme ktorg rest, hapa ag.. tgkp gmbr je la.. hehe.. n x lupe jugak, sepah kan dewan ngn kulit2 n bijik2 limau.. seklh dpt sponser limau.. 1 ataw 2 biji setiap murid.. pas tu.. g mkn kat kentin.. n aku pk.. kalu da kua byk peluh, mkn byk2, x gune gak.. haha.. tp lntk la.. pastu, ckgu umum kan pemenang.. x ley belah.. bf kpd mmbr aku, te'a nme nye.. dye belot tol.. dye same umah ngn kami.. runah hijau.. tp, dye belot.. g kat umah biru.. agak kecoh gak r.. haha.. te'a ckp.. "aku x kenal dye" haha.. cian ijam.. rumah ijau dpt no. 2.. no. 1, umah biru.. "patot la ijam belot, ceh!" n ckgu bg pengunguman td, kelas ptg utk form 3 n 5 x de.. kecuali kelas 5 azam.. (5 sains).. kelas aku 2...!!!!!!! npe ckgu slalu seksa aku..?? adoi.. sbb 2 r penat ckt ari ni..

No comments: